Mijn account

Account
Wat zijn de voordelen van een account?

U kunt bij ons een account aanmaken. Hiermee kunt u uw bestelgeschiedenis terugzien, gebruikmaken van een 'verlanglijstje', sneller bestellingen plaatsen en uw gegevens eenvoudig wijzigen.

Voor het aanmaken van een account kunt u hier terecht.

Het lukt mij niet in te loggen. Wat nu?

Heeft u zich al eerder aangemeld bij de Fietsvakantiewinkel, dan kunt u gewoon uw e-mailadres en oude wachtwoord (postcode) blijven gebruiken. Lukt dit niet, of heeft u bijvoorbeeld een nieuw e-mailadres dan kunt u zich gewoon opnieuw aanmelden of inloggen met uw oude gegevens en deze aanpassen. 

Komt u er niet uit, dan kunt u ons altijd mailen (winkel@fietsvakantiewinkel.nl). Laat dan weten welke oude gegevens u wilt veranderen en wat de nieuwe gegevens zijn. 

Let erop dat u, wanneer u uw adres wijzigt, ervoor kiest dat het nieuwe adres ook uw standaard verzend- en factuuradres wordt. Dan worden vanaf dan alle bestellingen naar uw nieuwe adres verzonden.

Het lukt mij niet in te loggen in jullie app. Hoe komt dit?

Uw account bij de Fietsvakantiewinkel is alleen voor onze webshop. Wanneer u ook gebruik maakt van onze app dient u hiervoor een apart account aan te maken met een unieke naam. Het kunnen dezelfde gegevens zijn als uw inlog bij de Fietsvakantiewinkel, dit moet u wel zelf opnieuw aanmaken voor de app.

Let er bij het aanmaken van een account in onze app op dat u een unieke naam opgeeft. Als er al iemand anders een account heeft met dezelfde voornaam bijvoorbeeld, zult u een andere schermnaam moeten kiezen.

Kan ik mijn emailadres van mijn account wijzigen?

Wanneer u van e-mailadres verandert, kunt u dit zelf aanpassen in uw account. Logt u daarvoor eerst in met uw oude emailadres. Eenmaal in uw account kunt u gemakkelijk uw emailadres wijzigen.

Lukt dit niet of komt u er niet uit, neem dan contact met ons op. Laat weten wat uw oude e-mailadres is en voor welk adres wij dit mogen veranderen. Wij zorgen dan dat het aangepast wordt in ons systeem.